Ben de bugün gittim 4+5 . Beta ilk öğrendiğimde 89 du 2 gün sonra geçtiğimiz cuma 215 oldu bugün de keseyi gördü doktor tekrar betaya bakmaya gerek görmedi. Bazı doktorlar abartıyor bütün ihtimalleri söylemek zorunda değiller çünkü heran her şey olabilir zaten nasibi varsa gelir dünyaya siz de sakin olun içinizi ferah tutun