Elfelf0 Tokyobtl evet idrar yolu enfeksiyonu için kullandım ilk haftaalr da . Şimdi yine kullanıyorum diş icin
Beratcan Tokyobtl bana da bu gün yazıldı canım enfeksiyon dan dolayı.doktor zararı yok dedi ama tedirginim bnde mecbur kullanacam.
Tokyobtl Elfelf0 Bende aynı durumdayım bebeğe zarar veriyormu ben kullanıyorum ama çok korkuyorum birşey olcak diye
Nhlhmz11 Beratcan ilaçlarda hamilelerin kullanabildiği bir sinif varmış a sınıf rı sanırım , bazı antibiyotikler o sınıfa dahil zararı yok, bazıları değil zararlı
Oznurckr Tokyobtl geçmeyen öksürğüm ve gribim vardı klomaks antibiyotik kullandım doktorun önerisiyle
Fatmaacylnn Tokyobtl hamileliğimin başında enfeksiyon için 1 kullanımlık olandan kullanmıştım, sonrasında toxoplasma testi sıkıntılı çıktığı için kullan demişti 🌸