Kızlar merhaba uygulamaya göre 28+5 ultrasona göre 28+3 hafta gebeyim bugün sağlık ocağında gebe izlemim vardı tansiyonum ilk 18/12 çıktı sonra 17/11 çıktı doğum acile yönlendirdi gittim doğumhane yatışı yaptılar önlük falan giydirdiler telefon yasak dediler vermediler 3 saat kadar orada kaldım tahlillerim normal çıktı, 3 saatlik kaldığım süreçte tansiyon 11/7 olarak seyretti ve doktor eve gönderdi takipte kal 12/9 üzerine çıkarsa gel tekrar dedi cuma günü kontrole çağırdı.
Ben normalde özel klinik takipliyim, başta kendi doktoruma bilgi verdim klinik olduğu için yatış, takip imkanı olmadığından oda doğum acile git dedi. Şuan ölçtüm 11/7 normal seyrediyor. Bu gibi durumla karşılaşan oldu mu? 😔