Snsineem
Bende 22 mayısta doğum yaptım.
Benımde dikişlerimde biraz akıntı vardı. Tatil beldesine geldim ilgilenmeselerdi bulundugum yerde hastane acilden giricektim sağolsun ilgilendiler.
Gerek gorulseydı antibiyotik yazılcakti tekrar.
Pansuman yapıldı her gün 3-4 kez kendınde yap dedi pansuman iyi gelince ilaç vermedi.kapandı sımdı akmıyor. Hatta denize gir tuzlu su yarayı daha cabuk kapatır dedi. Yarın inş denize giricem.
Bir an önce doktora gosterin herhangi akıntı vs olmaması gerekiyor