Kızlar bugün 38+0 dayız doktor kontrolü vardı 3400 kilosu 🥹 gelişimi tamamlanmış kafası aşağıda açıklık yok dedi kafası da biraz büyük doğum sırasında zor olursa sezeryan olursun dedi. Durdukça kilo alacak o yüzden hemen doğum yapmak istiyorum 🤣🤣🤦🏼♀️ Doğumu başlatmak için birşeyler yapayım mı şuan sadece hurma yiyorum ve merdiven çıkıyorum