Aselkusunannesi_ Gebeysek1 Hareketlerini hissetmek, hafta hafta büyüdüğünü görmek🌸 tabii bir de o tatlı hıçkırıkları. Ben doğum yaptım ama çok güzel anlardı. Allah sağ salim, sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin☺️🐣
Ozlm_31 Gebeysek1 daha hareketi pek hissetmiyorum ama ekranda onları görüp kalp atışlarını dinlemek yüzümde gülümseme yaratıyor
mervesercandemir Gebeysek1 Dış etkenler olarak özel ilgi görmek ve her istediğinin yapılması diyorum🤪 Gebeliğin doya doya tadı çıkartılmalı😍
anneoluyoruuumm16 Gebeysek1 şimdilik hicbirsey. 14. Haftadayim eşimle tartışıyoruz sürekli uyuyorum diye. Bulantı kusma yeni geçti. Sonunu düşünüp kendimi teselli ediyorum
defneemom mervesercandemir aynısını yazacaktım. bütün ilgi üstümdeydi bir doğurdum yerimi kızım aldı😂
mervesercandemir anneoluyoruuumm16 hepimiz uyuyoruz canım. Hatta ben akşam yemekleri bile yapmadım 3 ay. İşten geldi kendi pişirdi sayesinde hepimiz doyduk. Hamileliğin zorluklarıyla ilgili doktorların çektiği videolar izletebilirsin. Doğum yapana kadar kendini naza çeken sen olmalısın bu fırsatı ona verirsen erkekler hemen kullanıyor. Doğumdan sonra nazlanma gibi bir şansın olmayacak çünkü. Maraton o zaman başlıyor. Büyü bozuluyor herkesin ilgisi doğal olarak yenidoğana gidiyor ve gerçek hayata dönüyorsun🥶
dilan-62 Gebeysek1 Kesinlikle en güzel şey onun hareketlerini hissetmek.. Hele o tekmeleri çok güzel..
Aleynacamoglu Gebeysek1 En güzel içinde bi canlının büyüdüğünü düşünmek ve kimsenin sana kıyamaması 🥹💙 İlgi ve alaka artıyo 😅
Ess91 Gebeysek1 benim icin en guzel sey ne kadar söylensemde iştahla yemek yemek sanırım. Bi yandan kilo almanin verdigi ufak bi sinir bozuklugu var tabi ama bi yandan da ben hep iştahsız biriydim öyle doya doya uzun uzun yemek yeme keyiflerinin tadina hic varamamistim. Simdi önüme ne konsa yiyorum hatta bi tabak daha istiyorum 😅
Meltems53 Gebeysek1 acısıyla tatlısıyla her şeyi çok güzeldi. 44 gün önce doğum yaptım ama hamileliğimi aşırı özlüyorum. Doya doya tadını çıkarın 🥲🥲
Elif-kurt25 Gebeysek1 13 seneden sonra gelen mutlulugu nasıl anlatayım bilmemki her anı her Muane farklı heyecan nasıl geçti 35 hafta şaşırıyorum 🥺🥹
Mine16 Gebeysek1 Bende Farklı birşey yazayım kesinlikle regl olmamak 🤣🤣😂 birde gittiğin yerlerde yada dışarda hamilesin diye kimse sana iş yaptırmıyor hep öncelik tanıyorlar sürekli iyi misin diye soruyorlar genelde ilgi senin üstünde oluyor 🤣🤣 çok hoş cidden
Ess91 Gebeysek1 hic duygusal bi insan olamadim icimde bi insan büyüyo olmasının benim için duygulu degil komik bi tarafı var ve bu konuyla ilgili sonsuz şaka yapma potansiyelim var ve bu durum beni cok eglendiriyo 😊