Bence belden uyuşturu mali yani Spinal sezeryan olmalısın bebeğini o dakika görüyorsun ve hemen emzirmeye başlıyorsun inanılmaz mükemmel bir duygu genel anestezi yapanların çoğu pişman çünkü bir acıyla uyanıyorlar yaşamadım ama yaşayanlar böyle söylüyor