ZeynepAsyaAnnesi 1 haftadır kaka yapmıyor olmasını direk anormal bir durum olarak değerlendirmek yanlış. Geri kalan her şey yolundaysa buna kabızlık bile denmez. Ayrıca sütünün yetip yetmediğinide kakadan daha çok çocuğun kilo alımından anlayabilirsiniz. Hemen telaşa kapılmayın, karnında şişlik ve bununla beraber huzursuzluğu vs yoksa korkmanızada gerek yok. Yinede 2 ay kontrolüne biraz erken gidip doktorunuza danışmakta büyük fayda var tabiki. Her türlü durumda içinizi rahat tutun 💕🌸