dilan-62 Haftadayım. Haftaya uçak yolculuğu yapacağım. Rahat olacağını düşünüyorum ama çevrem biraz endişeye düşürdü stres oldum. Doktorumda sorun olmatacağını söyledi.. Sizlerin uçak yolculukları nasıl geçti acaba?
Ozgeee22 dilan-62 bende 12+2 iken yani haftaya pazartesi uçak yolculuğu yapacağım. 2 sene önce ilk kez uçağa binmiştim ve ilk olduğu için stres olmuştum inşallah yine aynı stresi yaşamam 🙏🏻😟
dilan-62 askooyumm Yok uzun sürmeyecek. Erzincan-Balıkesir uçuşu yapacağım aktarmam olacak zaten istanbulda. Umarım sorunsuz bir yolculuk olur herkes için🙏🏻
Psikologanne12 Haftada uçak yolculuğu yapacağım yarın rapor alıp bineceğim sorun olacağını düşünmüyorum zaten bir saat sürecek
Elifsn Ben hem 12. Haftada hem 22. Haftada uçağa bindim 3 saat sürdü hiç bir sıkıntı yaşamadım şükür. Endişe etmeyin strese girmeyin yeter ✅
aslanprenses_ Kaç saatlik yolculuk yapacaksın? Ben 9 saatlik yolculuk yaptım iki defa. 6 defa da 2 saat altında uçuşlar yaptım bir sorun yaşamadım.