Asdfghhjkl
Normal doğumun sonu da bana zor oldu maalesef . 40 gün oturamadım bile dikiş ağrısından mahvoldum. Bebeğim normal doğum da çalçası çıkdı bir yaşına giricek ameliyat ettik 3 aydır alçıda cuma günü alçısı çıkıyor. Eğer bu güzelse ben istiyorum kalsın😬 bu defa sezeryanı denicem inşallah ben de hemen toparlayanlardan olurum