İyi günler arkadaşlar 17 haftalik gebeyim 3 aylıktan bu yana doktor hamileligim riskli olduğu için heyet raporu verdi bayramda 3 saatlik bi yola ailemin yanına gitmek istiyorum doktoruma sordum gidebilirsin dedi amA eşimde bende tereddüt ediyoruz yolda bisey olur dye korkuyoruz kararsız kaldık fikir verebilir misiniz yaşayan falan var mı