Busraburak kış için mont aldım normalde L giyiyorum karnım büyüyecek diye xl aldım değiştirsem mi bilemedim 21.haftadayım şuan karnım yok cok bol mont 😥
[silindi] Busraburak ben olsam değiştirir L alırdım. Karnınız belki çok büyümeyecek büyüse de son zamanlara doğru büyür o zamanda bi şekilde idare edersiniz
Msalbyrk Busraburak bedenin arasnda cok fark yok gyersin bence . Ama ben almadm cok fzla bse cnku xs gyiyorm normalde . Snradan gymycem sonucta
Reshaa Busraburak bence değiştir cNım kış bitince de doğurmamıs olacaksın bi şekilde panço ile filan idare et bence
deletedmom6295 Busraburak hamilelikten önce kiloluydum kilo berdim hamile kaldım. geçen sene aldığım herşey şuan bile bol geliyor😀
fatmff Busraburak Bence l beden alın varsın onu kapanmasın salla kapatın doğumdan sonra çok bol olur bence. Zaten kalmış 19 hafta e 1 hafta da erken gelse bebek 18 hafta için değmez bence. Ben mont almadım salla kapatıyorum onunu
Meddythemama Üf ben mınt bile almadım panço aldım. Ne kadar şişeceğimi kestiremiyorum. Doğum şubatta içimi kalın giycem artık