Nrfsn46 saçma konuşan çok insan var. O zaman hastalık çıkacak diye hiçbir testi yaptırmamak gibi bişey. Bana da çok diyen oldu ben yaptırdım ilk gebeliğimde ve şeker çıktı. Dikkat ettim şimdi ikinci gebeliğimde tekrar çıktı üstelik test yaptırmadım. Anladım çünkü olduğunu kendim evde ölçtüm bayılacak gibi oluyordum ağzım kuruyordu kalkınca falan. Ama doğumdan sonra geçmişti mesela ilk gebeliğimde. Yani olmayan bişey 75 gr glikozla çıkmaz. İlkinde yaptırdım çıktı ikincide yaptırmadım yine çıktı. Önlem almanız yediklerinize dikkat etmeniz açısından çok önemli cahil insanlara aldırış etmeyin derim. Sizin çocuğunuz iyi kararı verecek olan da sizsiniz. Şeker olupta tedavi olmamanın ya da dikkat etmemenin sonucu daha kötü. Ani ölüm, erken doğum, yüksek veya düşük kilo, çocukta doğum sonrası şeker hastalığı. Yani millet bilmeden konuşuyor.