Meliscakir tebrik ederim canım hayırlı olsun rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip eylesin . Benim eşimin de kuzeninin karısı tüp bebek tedavi gördü tutmadı şimdi ikinciyi yapacaklar Ege Üniversitesinde mi yaptırsa acaba . Bu arada Bende kamalpaşa da oturuyorum