Azaltmakta çok önemli bir şey bende ilk dört ay tahammül edemedim kokusuna sonra yine başladım ama bazen günlerce içmediğim oluyor sonra bir iki tane onları da hiç bir zaman tam bitirmiyorum genel de yarım yarım yada içerken içime çekmemeye çakışıyorum bazılarını. Bir tek arada sırada üzücü bana stres veren olaylar olduğunda olduğunda kaçırıyorum bende dozunu o zaman bende huzursuz oluyorum.. Birde önceden kullandığıma göre daha hafif bir sigara alıyorum.