incikevsr Merhaba 17 haftalik olduk kırmızı lekeler oluşuyor kaşıntı olmuyor ama çoğalıyor neden oluyordur
Tugbax68 incikevsr ygmrcglyncn adet üstünden iki hafta kadar geçti dün peceteye gelecek kadar az açik pembemsi leke geldi sizce yerleşme lekesi olabilirmi