Happ 27 Haftalık olduk oğluşumla ❤️😊 çok erken gebeliklerde öyle olabiliyormuş ben öğrendiğimde üç buçuk Haftalık falandı o yüzden gebelik var olarak bile kabul etmemişti doktorum kimyasal olabilir diye . ben çok dikkatli birisiyimdir vücudum hakkında hemen en ufacık değişikliği anlarım birazda o yüzden öyle oldu