stella15 Arkadaşlar hiç beklemiyordum bu haberi, gurbette tekim, kızım daha çok küçük ben daha doğru düzgün ona bakamazken ikinciye nasıl bakarım. Kızıma haksızlık gibi düşünüyorum başına gelen var mı lütfen dertleşmeye ihtiyacım var
_nigarr24_ stella15 hayırlı uğurlu olsun,benimki de 5 aylıkken hamile kalmışım 6 aylıkken öğrendim. Bugün yarın doğacak,bizim kız 13 aylık🤭
Ozgeee22 stella15 benim kız kardeşim bebeği 2 aylıkken hamile kaldı ve çocuklarının arasında tam 11 ay var. Hamileliğini öğrendikten sonra çok üzüldü çok ağladı 2 çocuğu nasıl büyütürüm diye ama şu an kızlarının biri 9 diğeri 8 yaşında. Çok zorluk çekti ama şimdi iyi ki doğurmuşum diyor ☺️
stella15 _nigarr24_ öyle mi peki iki bebeğinizde aynı odada mı kalacak, doğum yaptıktan sonra lütfen yazın nasıl ilerliyor süreç ben çok korkuyorum çünkü
_nigarr24_ stella15 aynı oda derken biz kiradayız 1+0. Yani bizim evde sadece 1 oda var,hem salon olarak kullanıyoruz hem yatak odası🤭O yüzden hepimiz aynı odada olucaz. Tabiki doğumdan sonra yazarım. Zorlukları olacak kesinlikle ama sabredicez🫤
Agg0207 stella15 canım bir iki sene zor olur ama ikisi bir arada arkadaş olacaklar birbirine hiç kimseye gerek kalmayacak
Lavina stella15 ben kızım 9 ylıkken hamile kaldım şu an 2 ay kaldı doğuma çok zor olcak ama allah yardımcımız olsun inşallah üzülmeyin