Merhaba Hanımlar
Dün 10. Hafta kontrolüm vardı ve doktorum şaşkın bir şekilde ikiz gördüğünü söyledi. İlk muaynemde görünmemişti ama şüphe vardı. Dün ki kontrolde yine emin olamadı ve diğer doktor arkadaşının ultrason makinasıyla bakıldı ve orda birşey görünmedi. Kafam cok karışık 2 hafta sonra detaylı ultrasona gireceğim. Sizce ikiz mi değil mi? Bu arada 2. Gebeliğim ve kızım 5 aylık 😅