Selin356 Kızlar yaşayan oldu mu alt bölgem de yanma var Sımdı de ıdrarımı yaparken küçük kan parçacıkları gördüm enfeksıyon yüksek ıhtımalle
xbebegimx Selin356 oyledir maalesef bnm de kasikta yanma batma var fitil vermisti doktor yine de gcmedi akinti da cabasi. Siz de doktora soyleyin enfeksiyon onmli 😢
Selin356 xbebegimx normalde çok oluyorum enfeksiyon ama Sımdı hamilelikte olunca korktum açıkçası baya
xbebegimx Selin356 aynn bnde korkuyorum doktor antibiyotik de vermiyo bol su ic diyor gecmiyor lanet olasi