Arwen23 Yagmurseyhan isteğe bağlı mi yoksa sebebi mi var ? Bende 39+4 um hiç gelecek gibi değil. Gelsinler de canları nasıl istiyorsa hayırla sağlıkla gelsinler inşallah🌺
Yagmurseyhan Arwen23 Şöyle artık beklemenin bir faydası yoktu su azalmaya başladı bebek hareketleri yavaşlamaya başladı her an kakasını yer diye riske atmak istemedik doktorla ortak karar
Yagmurseyhan Pinar_yildiz06 Ay inşallah hayırlısı olsun bizim için ben de heyecanlıyım yeni bir hayat bizi bekliyor nasıl emziiricez nasıl bakacaz derken artık kucağımıza alacağız inşallah 🙏🏼 Doğum yaptıktan sonra haber verirsiniz dualarım sizinle
Pinar_yildiz06 Yagmurseyhan haber ederim bakalim bu gece nasil uyucamm ameliyatdanda korkuyorum insallah saglikla gelirler