Busu48 Kaldı 16 gün doktorum çatı muayenesi yapmadı idrara sıkışık gel ultrason ile olcelim rahim ağzını demisti öyle yaptı normal doğum olacak dedi 37+5 olduk 🐞 Yalancı sancilarim çok az .. Bel ağrısı hafifçe .. Başka da bı sorunum yok şükür 🙏 Herseyimiz hazır evladımızı bekliyoruz 🤭 Siz de durumlar nasıl?
Yagmr05 Busu48 aramızda tam 1 hafta var 36+5im 🤗 sabırsızlıkla bekliyoruz bakalım agrılar hat safada 😔
Yagmr05 Busu48 erkek bizim ben çalışıyorum bide yarın son iş günüm dinlenemiyorum o yüzden agrılarım çok 😥
mucizem61 bende 38 +2 günlük oldum oglusumu bekliyoruz bugün kontrolumuz vardı ama hiç ne Şancı hicbir doğum belirtimiz yok pazartesi tekrar gitcez muhtemelen hafta ici sezeryanla oğluma kavuşacağım on yıllık mucizem benim rabbim helimizinkini sağlıkla kucaklarimiza almayı nasip etsin insallah