Ben önce küçük sepet beşik almıştım. 5 ay bile yatiramadim bebekler çabuk büyüyor ve sığmıyor. Daha sonra park yatak aldım. Valahi ben çok memnunum gayet iyi emzirmeden kesene kadar üst kademesi çok rahat oluyor sonrasında alt kademesinde uyumaya devam ediyor. 3 yaşında şuan kardeşi doğana kadar içinde uyumaya devam edecek inşallah. Tavsiye ederim.