Avakado1 Kızlarrrr 26 haftalık hamileyim. Vajinada ağrı oluyor özellikle sabah ilk uyandığımda. Rahmin içi enfeksiyon gibi birşey değil ama dış vulva. Organın kendisi ağrıyor. Bazen yürüyemiyorum. Bu normal mi ?
newmom07 Avakado1 benimde öyle ilk kaltığımda bi süre öyle kalıyorum yavas yavas tutunarak yürüyebiliyorum sonra açılıyor.. doktoruma sormuştum hep böyle değilse sorun yok demişti. Benim bir kaç adımdan sonra düzeliyordu
Rumirum Avakado1 bende o haftalarda öyle oldum yürüdükçe açılmıyodu bile sakat gibiydim resmen bir kaç gün öyle devak etti şimdide ağırıyo ama yürüyemeyecek gibi değil doktor magnezyum eksikliğinden olur dedi ama tahlillerde eksikte çıkmadı belki bebek baskı yapıyo ondandır