Öncelikle herkese merhabalar,
Doğumdan önce çok tedirgin bir anne olarak tüm doğum hikayelerini okumuştum. Şimdi de kendi doğum hikayemi yazma zamanı 🍀
Hamilelik şekeri ve tansiyonu olan bir anne olarak 38. Haftada yani 15 Haziran’da bebeği sezeryan ile alma kararı almıştı doktorumuz. Çünkü tansiyonum çok yükseliyor ve bebeğe zarar verebilirdi. Bununla birlikte bebeğim dönmemiş makat gelişli bir bebekti. Ancak işler hiç de öyle olmadı. 11 Haziranı 12 sine bağlayan gece bolca bel ağrım oldu ama üşütmüşümdür diyip belimi örtüp uyumaya devam ettim gece boyu. Ara ara ağrı geliyordu ama.siddetli bir şey yoktu. Ardından sabah uyandigimda ilk tuvaletim ile birlikte peçeteye küçük kan lekeleri ve akıntı ile birlikte pembelikler gelmeye başladı. Bir tuhaflık olduğunu anlayıp kontrole gitmeye karar verdik. Bu arada bebişin hareketleri de gayet iyiydi. Ardından kontrole gider gitmez doktorum nst’ye bağlanmamı istedi. Nst’de sancılarım çıkmaya başladı derken nst sırasında bir sıcaklık ve ıslaklık ile birlikte suyum geldi. Hemen ultrasonla kontrol ettik ve doğum başlamıştı. Ancak bebeğim hala ters duruyordu. Makat geliş olduğu için sezeryan kararı alındı. Kanlar alınıp yatısım yapıldı ve ben hala normal doğum sancısı çekiyorum :) neyse kan sonuçları çıktı derken ameliyata inmeden önce ebe son bir kontrol yapalım bakalım belki bebek dönmüştür diyerek çatı kontrolü yaptı. 6 cm açıklık var :) ama bebiş ters. Hal böyle olunca sezeryan ve spinal anestezi ile 14:06da bebişim kucağımdaydi ♥️
Süreç hakkında tüm soruları cevaplayabilirmm♥️