Masell Kızlar yeni doğum yaptım.Hamilelik döneminde aşırı vajinal kararmam oldu.Sanirim kalıcıymış.Bunun için ne yapmam gerekiyor önerisi olan var mı?
hayalperest2310 Masell ne kadar oldu canım bende de baya baya kararma olmuştu iki ay buçuk ay oldu geçti hepsi
cikolataligofret @Masell benim de bayagi kararmıştı. Bebeğim 8 aylık yeni gecti. Bünyeden bünyeye değişiyor süresi ama mutlaka geçiyor.
hayalperest2310 Masell aaa geçer geçer canım benim 40 ım da bile kapkaraydı birden bire geçti hiç kalmadı hatta daha beyaz oldu 🤭🤭🤭