Gzmemk Kızlar sarılık 17den 9a düştü ama sürekli uyku hali uyandırmaya çalışıyorum uyuyor ne yapcam sapıttım artık bugün küvezden çıktı belki ağırlık hastane yorgunluğu var diye bekliyorum artık kafayı yemek üzereyim böyle olan var mı
Harvicell Gzmemk yenidoğan bebek uyur onu da göz önünde bulundurun 2 saatte bir emiyorsa sıkıntı yok .
Sk06 Gzmemk aynı sekilde oldu enfdan yatmisti benimki 1 hafta biberona alismıstı. Sarilıgi dussun yeterki diye biberonla veriyodum beni emmiyodu baslarda
Cancan2 Benim bebeğimde küvezden çıktığı ilk gün çok zor uyanıyordu sarılıkta vardı zaten ama sonra uyutması zorlaştı 😂
Sk06 Tahamine7341 beni ilk basta hic emmedi önce silikon ucla emdi kendimi surekli denettim döndü sonucta simdi sadece beni emiyo