Selam kizlar aranıza yeni katıldım doktorumun hesaplaması ile sat 22ekim gorunuyo ve 33+4um ama ultrasonda 37+5cikiyo ben napmaliyim anlamadım neye göre uymaliyim yanlış mı hesap olmuş bebişim 3100 kilosu iri bebek deniyo bu yüzden sezeryan olmamı gerekiyormuş lütfen bana biraz akıl verin sezeryandan çok korkuyorum çünkü