Merhaba kızlar son adet tarihine göre hesaplamdıgında yarın 35 haftalık oluyorum ve doğuma 35gün kalıyor ama ben geçen hafta kontrole 34.jaftada gittiğimde doktor bana 36+3haftalıksın dedi ona göre hesaplama yaparsam 19günüm kalmış oluyor doğuma şimdi ben hangisine göre hareket etsem doktora tahmini dopum tarihini sordum birşey söyleyemeyiz bebek ne zaman gelirse biz 40.haftaya kadar bekleriz gelmezse yatış yapıp suni sancıyla doğuma alırız dedi kafam karıştı ona göre hurma ve hareketlere başlayım diyorum🙈🙈