glsmhmt4719 Merhaba ben bebeğimi emziriyorum ama göğsümde aşırı derecede kaşıntı oluyor sizdede oldu mu ?
ASE6154 gulesergurgen 1 yıl önce online olmuş en son benimde bebeğiö doğduğumdan beri kaşıntım var acayip şekilde 3 aylık olduk nerdeyse 🤷♀️
gulesergurgen ASE6154 Geçer inşallah çok zorlanıyorum ben, çatlak kaşıntısı gibi değil meme başında daha çok hem tatlı hem acılı kaşıntı