Kelebek33 Kızlar yarın sezaryen olucam bana dua edin be motive edin lütfen bu ikinci ama ilkinde bilmiyodum şimdi tedirgin oluyorum ister istemez akıl verin
H_a03 Kelebek33 Allah yardımcın olsun.canım biz ne desekte o heyecan korku hissi kaçıncı olursa olsun hep oluyo sanırım. Benim de ikinci olucak temmuzda ben bebeği görünce herseyi unuturum diye kendimi motive ediyorum siz de öyle düşünün sağlıcakla gelsin inşallah 🙏
Funda-01 Kelebek33 benim de yarın sezeryanim var Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah ☺️
Kelebek33 Funda-01 bilmiyorum henüz bişey demedi kimse sadece aç olmam gerektiğini söylediler belli bi saattten sonra spiral de nasıl oluyor
Funda-01 Kelebek33 evet bana da aynısı soylenildi 16.00da yatışım var 10a kadar kahvaltı yapacağız sonra aç kalacağız denildi bana da spinal belden yarısı uyuşturuluyormuş bebeği görebiliyorsunuz doğduğu an yani ama ben genel anestezi istedim o yüzden sorayım dedim bende yeni öğrendim ☺️
Funda-01 Kelebek33 ☺️ Rabbim hayırlısıyla kucagimiza almayı nasib etsin bende gidiyorum 2 de yatışım olacak
_Ceyda_ Benim de yarın cuma günü olucam çok heyecanlıyım geç yatmıştım erkenden kalktım 😅😅😅ilk kez sezeryan olucam
Zehra_ozen _Ceyda_ bende yarın sabah 7,5 da yatacağım Çok panıklıyorum Yarım olcam Ilk defa olcam Olanlar az Bılgı verır mı
nuzunismail Kelebek33 Hayırlı olsun sağlıkla alın kucağınıza, dünyaya geldi mi bebişiniz bize de yazın burdan ☺️ bende ağustosta ikinci sezerynı olcam, 2. İçin daha kolay geçiyor diyorlar inş öyle olur