femme kayisilari yıkadım güzelce suyunu ekleyip biraz da şeker iyice kaynattm blendirdan cektim .Sonra tel süzgecten gecirdim … sonra al tencereye suyunu ayarla çok katiysa meyve suyu seklinde şekerine bak … kaynat . Kaynayinca kavonaza dök yeni kapakla kapat ters çevir 1 gece öyle kalsin. Sonra doğuma giderken Pet şişeye dökersin katiysa meyve suyun azda eklersin suyu ohhh mis al sana meyve suyu 🤣🤣