ekim22_ 32+5 haftalık hamileyim bugün kasıklarımda adet ağrısı gibi bir ağrı var çok şiddetli ve devamlı değil ama 3 4 kere hissettim bir kez de karın ağrısı normal mi acaba yarın 11de randevum var beklemeden gitmeli miyim?
Cicek_1 Kızlar kanamanız yoksa korkmayın bebek büyüyor ve rahim de baskı yapıyor o yüzden ağrı oluyor
Hilalclk Benimde bir haftadır agrı vardı belden karına yayılan adet sancısı gibi 33 haftadayım dün akşam nst çektirdim hiç ağrı çıkmadı sanırım rahim iyice büyüdüğü için oluyor biraz benim kızda çok aşağıda duruyor alt tarafa baskısı arttı iyice
ekim22_ Yazmelegi_ ben doktordan çıktım Nst istedi ağrı hissediyorum deyince çok şükür sancım çıkmadı yalancı doğum sancıları başlar bu haftalarda dedi bana
Yazmelegi_ ekim22_ şükür bisey çıkmamış o zaman muhtemelen benimkiler de yalancı sancılar birde özel hastaneye mi gidiyorsunuz