Ezgiyildiz944 Arkadaşlar gebeyken sürekli kasık ağrısı yaşıyor musunuz 11. Haftadayim batmalar kasık ağrısı her gün hemen hemen yaşıyorum sizinde oluyor mu ?
Melodimm Ezgiyildiz944 10 hafta 5 gün bendede kasik ağrısı var.Yani gelib gidiyor anlık.Birde genital bölgede oldu sanki batma.Neden acaba🤷🏻♀️
Arzuseen Ezgiyildiz944 Evet gün içerisinde oluyor arada genital bölgemde batma gibi oluyor daha 6 haftalığım arada tedirgin editoe doktoruma söyledim kanama yoksa sorun yok dedi
Ebru5234 Ezgiyildiz944 bende de çok oluyordu her seferinde enfeksiyon çıkıyordu gebelikte dikkat etmek lazım enfeksiyon kapmamaya birde çocugun yerleşimi gelişimi ikisi bir arada agrı yapıyor olabilir geçmiş olsun
Asiyefdnn Ezgiyildiz944 bende 11. Haftadayım aynı şekilde ağrı batma bende de oluyor doktorum normal demişti