Ipek_2017 38+0 ile cuma 8 de doğuruyoruz. Sancı çıkıyo ve su azalması var. Yoksa 1 hafta daha bekleyecektik 🙏🏻 sağlıkla doğaunlar son 1 💓
Kucukpandisko Ipek_2017 pazartesi suni sancı ile doğuracam 😂 ama inşallah kendiliğinden gelir ondan önce 😂
_Serapimherseyim01 Ipek_2017 benimde suyumda azlma var bana şansın olursa acile gel dedi bugün gün boyu 5 dk da bir sık sık idrara çıkıyorum bir bel ağrım var sancim var hala dayanıyorum.
Utkum2014 Ipek_2017 benimde cuma günü 38 +6 oluyor sezaryen olacagim 2.dogumum olacak 9 sene sonra heyecan dorukta😇😇
Ipek_2017 _Serapimherseyim01 normal rutin kontrol canım. Nst ye bağlandığında 36+5 de . Sancım çıkmaya başladı. Sonra çok sık çağırdı. 38 i doldurttu 🤲🏼
Kucukcicek61 Benimde sürekli sancılarım var ve son haftalarda suyun azalması aslında çok normal. Neden o kadar erken haftada doğumu kabul ettiniz. İnanın bu sebepler çok hayati birsey değil …
Ipek_2017 Kucukcicek61 Doktoruma güveniyorum ve çook erken olduğunu düşünmüyorum. Susuz kalırsa Allah korusun vicdan azabı çok çekerim. Sağlıkla gelsinler yeterli 🤲🏼
Ipek_2017 Utkum2014 yaaa benim de 2. Sezeryan 6 yıl sonra oğlumdan sonra kızım gelicek. Bizde çok heycanlıyız. Sağlıkla hayırla doğsunlar 🤲🏼