babyiscoming_ Kızlar femara kullanan var mı acaba? Bugün doktorum verdi adetin 2. Gününden itibaren 5 gün kullan sonra kontrole gel dedi. Kullanan var mı aranızda merak ediyorum
Zeyna27 babyiscoming_ canım ben klomen Femera çatlatma iğnesi kullandım olmamıştı son kez klomen kullandım iğne kullanmadan hamile kalmıştım
umutlubianneadayi babyiscoming_ cumartesi adetimin 4. Günüydü banada verdi doktorum pazar günü başlayıp 5 gün kullan dedi yarin da kullanicam sonra kullanmicam ilk defa kullanıyorum beni kontrole de çağırmadı doktor nasil olacak bakalım göreceğiz inşallah olumlu sonuç alırız canim 🫶🏻
Zeyna27 OnlyBaby ben 2 kez klomen + çatlatma Femera çatlatma son kez klomen ama benim ilişki günlerimde problem olmuştu o yüzden olmamıştı eşimle beraberliğim çok az alıyordu inşallaj sizin olur
Zeyna27 OnlyBaby iğne vurulduğumda 36. Saatte başlayıp gün aşırı demişti iğnesiz klomen de 17 mm yumurta ile bugün başla adete kadar gün aşırı demişti