Busrabulduk- bende 4 haftalıkken hamile olduğumu öğrendim 6 haftalıkken ilk kontrol ve kalp atışını duyduk. Sonra o gece dua edip uyudum kız mı erkek mi acaba rüyamda göster Allah’ım dye. Rüyamda isimli hastane çıkışları var ya onlardan gördüm beyaz kaplı bi de Kur’an-ı Kerim hepsinin üzerinde Alparslan yaziyodu. Uyandığımda da ezan okunuyodu. Eşimi uyandiramadım mesaj olarak rüyamı anlattım o saatte 🤣 11 haftalıkken de doktor erkek gibi şuan dedi 16 da kesinleşti. Ee ismi de hazır oldu 😁