Bol bol uyku, sıcak su ile duş, çocuga emzirtmek sonrasında sağmak, malt içecekler birde bolca su içmek, benim 3.günde gelmişti. Tabi o zamana kadar sütün olmadığı için doktor mama verin demişti şırınga ile ama ben ablama emzirttim o yüzden hiç stres yapmamıştım sizde pes etmeyin sonunda gelicek o süt