Hzky2010 ben dalan ve duru markasının beyaz sabun granül olanı kullanmıştım. Lekeler de çıktı hic bir alerji gibi durumda olmadi ( benim bebeğim alerjik bir bebek olmasına rağmen) doktorumda normal detarjan ve yumuşatıcı tarzi birsey kullanmamami söylemişti. Ben memnun kaldım 1 yaşına kadar kullandım 😊