siyahinciii Benim tek yumurta ikizi beyefendiler 27. Haftada gelmeye çalışıyorlar lütfen dua edin rahim kısalığım da çıktı her an doğuma girebilirsin dedi doktor çok korkuyorum onlara bir şey olacak diye
Angela00 siyahinciii allahın izniyle bir şey olmaz yaşatacak olan Allah🙏🏻 ablam 28 haftalık doğum yaptı yeğenim ortaokula başlayacak😅
Defneaslan siyahinciii benimde üçüz gebelik bende çok korkuyorum daha 12 haftalığız inşallah zamanında alırız kucağımıza bebeklerimizi. Cinsiyetlerini kaçıncı haftada net olarak öğrendiniz
Nurrdmr15 siyahinciii bende çift yumurta ikizi hanımefendileri bekliyorum 🙈25 haftalığız 35 görmeyi umut ediyorum Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin herkese inşallah 🤲
TugbaKync siyahinciii @Defneaslan kaçıncı haftada öğrendiniz çoğul gebelik olduğunu? Beta değerleriniz nasıldı?
siyahinciii Defneaslan 20. Haftada detaylıda öğrendim afacanlar göstermediler benden tavsiye bol bol dinlenin zorunlu olmadıkça kalkmayın
siyahinciii TugbaKync 13. Haftada tek yumurta ikizi olduklarını öğrendim ilk değerim 100 dü bir daha baktırmadım hcgye
Defneaslan TugbaKync ben sadece evde test yaptım pozitifti .sonra hastaneye gittim 6 haftalıkken öğrendim . Beta değerim yüksekti
Defneaslan siyahinciii haklısın bel ve kasık ağrım var . Benimkiler inde birinin bacağı görünüyordu diğer ikisi de sırtını dönmüştü şuan 12 haftalıklar çok erken
TugbaKync siyahinciii ya doktorum benim kafamı çok karıştırdı. Emin değilim ama tek dedi dur bakalim ne çikacak. 6. Haftads değerim 20 binlerdeydi.
Eliifim3454 siyahinciii canım mesela 13. Haftada öğrendin ya ondan öncede gittiğinde belli etmediler mi 9 .ve 10. Haftanda falan
siyahinciii Nurrdmr15 amin inşaallah canım bol bol Dinlen ve yorma kendini sonra gelmeye çalışıyor bu afacanlar
Nurrdmr15 siyahinciii çok zormuş ikiz hamilelik ağrılarım başladı benimde korkuyorum canım Cumartesi randevumuz var inşallah herşey yolundadır diye dua ediyorum ikinci gebeliğim ilk gebeliğim çok rahatmış diyorum ikiz çok zor
TugbaKync Defneaslan 6. Hafta da beta 20 binlerdeydi. Doktor emin değilim ama tek yüksek ihtimalle netleşir 2 3 haftaya dedi.
siyahinciii Nurrdmr15 ama özel bir anneyiz ikiz annesi olmak bir ayrıcalık bence çok güzel sadece çok zorluyor ama sonu çok güzel öyle düşün
Nurrdmr15 siyahinciii inşallah sağlıkla alalım kucağımıza canım ağrıların oluyormu seninde bende sırt ağrısı kasıklarda batma oluyor 🥺şekere bakılacak Cumartesi günü yükleme yapmayacağım sadece kanda bakacağım dedi dokturum sen yaptırdın mı