Kizlar selam
Dün iki gün önce doktora gittim açlık ve tokluk şekerime baktı.Sonuçlar çıkmadan sen git ben seni ararım dedi.Sonuçta açlık şekerimin biraz yüksek olduğunu 10 günlük diyet uygulamamı sonrasında gidip 50 mg şeker yüklemesi yapacağını söyledi. Sonuça göre dahiliyeye yönlendirebilirim dedi.Ben hiç istemiyordum açıkçası ama gerekli gördüğü için yaptırıcam sanırım.Sonucumu atsam anlayan başına gelen tavsiye verecek olan var mı. Geçici bir durum mudur bebeğe zararı olur mu ?!