Basakadir777 Sizce hangi folik asid daha iyi kaçıncı haftadasınız hangi vitaminleri kullanıyorsunuz ben 8+5 haftalığım bir kutu folidoce bitirdim bu gün vifolice başladım
Htc- En başından beri vifolic kullanıyorum memnunum bir çok takviye edici gıdaya göre içeriği çok daha iyi