Hanimlar ben 35+1 haftadayim 2-3 gündür mideme aşırı baskı oluyor, doğru düzgün bisey yiyemiyorum.
Hemen tıkanıyorum rahatsiz oluyorum. Her an çıkaracak gibiyim midem ağzımda. Korkuyorum bebeğimi besleyemicem diye. Doktor randevuma daha vakit var gidince soracagim mutlaka. Sizce normal mi sizde yasıyo musunuz ?😭