4+3 ken karından kesem gözüktü benım cihazla alakalı betamda 700 lerdeydi belkide daha az cihaz çok önemli ama genelde 5 hafta üstünde gözüküyor siz 6+1 de gidin hem bebegı hem kalbi duyun en kesın 6+5 te gidin güzel sonuçlar alın daha erkenı böyle sınır bozucu cümlelere mal oluyor