Kızlar iyi akşamlar daha öncede yazmıştım hatırlayan vardır belki erken doğum riskim var hunikesmis biraz açılmış ama rahim ağzı 33 ölçü şimdi.. bugün karnım ağrıdı önceki ağrıları onemsemedigimden açılma oldu diyerek artık en ufak Ağrıda korkuyorum doktorum hastaneye geç baksınlar sanciya dedi sancı yok .. ultrason iyi.. ama nidicart mi neyse bı ilaç ve serum verdiker bu gece gözlem altinda olckmisi… Bn aynı zmanda endol de kullanıyorum bu yan etki yapıyor mu esas sorum bu çünkü ishal gibi karnım agriyodu gün boyunca yapamadım hastanede verdikleri serum ilaç ondanmi neyse yaptım büyük abdestimi geçti karnım bu ilacı kullanip yan etki yaşayan oldu mu yoksa bu tesadüf muydu evde bekleyen 2 yaşında çocuğum. Var o olmasa kalsam istediklwrj kadar 1 gece bile o kadar uzun geldi ki çıkmak istedim çıkarmiyolar 🥲