Elzem07 yok doğuma geliyor ben gece saatlerinde oradaydım mesela . Gece boyu 2 kez geldi ayrıca sabah da muayenesine yine saatinde gelmişti. Fakat yoğun olunca koşturmasi çok oluyor kendim öyle düşünüyorum. Bana mesela 8 cm acikligim vardı, gelip muayene etmişti hemen koştur koştur sezaryen e gitti. Belki o sıra doktor bana süreç söyle ilerleyecek vs bir şeyler söyleseydi ben daha farklı davranabilirdim. Bir de ilk doğumda suni sancı onermiyormus sebebini bilmiyorum