Ofmde 3 aydır gittiğim doktordan kesinlikle hic memnun değilim kızlar, sürekli şans verdim ama yok. 14 haftalık hamileyim bebeğin kilosu boyu vs hiçbir şey bilmiyorum, benimle birlikte başka doktora gidenler her şeyi sayıyor. İkili test yaptırdım onu almaya gittim çalışmaya devam ediyorum bir yandan kqsık ağrım çok olduğu icin doktora normal mi bu diye sordum. Tarlada çalışmıyorsan normal, o zaman işi bırak cevabını aldım. Ben sadece ultrason ile bakıp problem olup olmadığını söylemesini istedim çünkü daha önce düşük riski ve kanama yaşadım doktor biliyor bunu. Sok oldum, sürekli gelme gelme deyip durdu. Normalde ücreti 600 TL ben 9 gün dolmadan gittiğim için ücret ödemedim. İlk kez bu tavırla karşılaştım, cok üzüldüm. Test sonucu ise sadece sorun yok bebekte demekle bitti. Asla gitmek istemiyorum bir daha, bildiğiniz Muratpaşa Kepez tarafında iyi bir mümkünse kadın olan kadın doğumcu var mı?