Echngr Madamerose yarın sorucam bakalım bugün sağlık ocağında izlemim vardı kanında çok düşük kilonda yüksek sezaryen diyebilir doktorun dedi ebe
Madamerose Echngr Allah yardımcın olsun ya ne desem boş ikisinde de çok acı oluyor etrafımdakiler hem sezaryen oldu hem normal doğum ben hala kararsızım inşallah seçim şansım olur
16321 Echngr maşallah çok güzel ikinci gebeliğimdeyim daha yeni öğrendim yine iştahım açıldı ama bu sefer ekmek çok az tükmeyr çalışıyorum
Echngr 16321 ben öyle dikkat etmedim hiç bence hiç kendini kasma sende anlamadığım bir şekilde ilk zamanlar kilo vermiştim ben
Ebus2045 Echngr boyunuzu bilmiyorum ama uzunsa obezite sınıfında değilsiniz. Arkadaşım boyu çok kısa ve 113 kilo ile normal doğum yaptı
twofruits Echngr 99 da normal doğum yapan ben ve kendime hiç obezite olarak bakmadım boyum uzun olduğu için fazla belli olmuyordu belki bilemiyorum ama bence sağlık problemi yoksa normal doğuma engel değildir