
Kızlar 36+5 olduk, geçen hafta bir şey çıkmadı nst’de ama bugün hem ebe hem de doktorum ufak ufak sancılar oldugunu, kasılmaların 15 dakikadan fazla olması durumunda hastaneye gelmem gerektigini söyledi. Ben tamam dedim ama kağıtta ne demek istiyor, anlayan varsa lutfenn yorum yapabilir misiniz? Örneğin; tanı 100/60 ne demek vb. 😊