Msalbyrk rutin bütün kan alımlarında açlık bakıyorlar. elinizde yeni yapılmış tahlil varsa kan bile almaya üşeniyorlar. tamamen prosedürü yerine getirme çabası ben en son 26. haftada gittim kan tahlilleirm vardı kan bile almadılar sisteme onları işlediler. 35. haftada son kontrole çağırdılar şimdi. bbeğin kalp atışlarını da dinekyecekler dopplerle😍